úterý 1. listopadu 2011

Vánoce u Tine K

Vím, že vás zanedbávám, svoji "pravidelnou" páteční rubriku jsem tentokrát vynechala a moc se za to omlouvám. Měla jsem tu na pár dní na návštěvě rodičovstvo (i s prarodičovstvem), tak si dokážete představit, co to obnáší. Příště to napravím ;-)!

Na blozích se začínají pomalu ale jistě objevovat první vánoční vlaštovky v podobě insirujících fotek a handmade výrobků! Dnes jsem i na blogu Tine K Home narazila na první vánoční fotky z kolekce A/W 2011. Mám mezi nimi pár favoritů, i přez to, že jsou dost tmavé a já mám vánoce spojené s bílou...a tudíž i vše v bílé...



A jaké máte o vánocích představu vy? Líbí se vám střídmost nebo barvy?

K.

5 komentářů:

  1. KRÁSNÉ FOTEČKY.7
    MÁM RÁDA STŘÍDMOST,
    ALE TROŠKU ČERVENÉ O VÁNOCÍCH NEUŠKODÍ.
    TYTO VÁNOCE VIDÍM VE STŘÍBRNÝCH BARVÁCH. UVIDÍME, CO JEŠTĚ VYMYSLÍM?!
    PŘÍJEMNÝ VEČER.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Káťo,
    no tak jsi mě regulérně předběhla!:-D Bílou zboňuju, takže musí být jednoznačně i o Vánocím, ale v kombinaci právě s černou nebo tmavě šedou je exkluzivní! Mě nevadí extravagance, takže se mi právě dekorace a doplňky v tmavých barvách z loňska od Madam Stlotz moc líbily. No a Tine je moje srdeční záležitost;-).
    Měj se krásně, myslím na Tebe a hodně zákazníku s plnými taškami nejen před Vánocemi;-)!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsem originální, mám nejraději dětskou barevnost, "zelenočervenozlaté" Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  4. U nás jsou tradičně červeno -bílé :-)

    OdpovědětVymazat
  5. I love Tine K!!!!!
    Wonderful blog.
    Hugs from Germany,
    Tanja

    OdpovědětVymazat