pátek 4. listopadu 2011

Friday reality

Dobrý podvečer dámy.
K dnešní SUPER Friday reality mám hned dva důvody:
  1. Jsem minulý týden nemilosrdně přeskočila
  2. Jsem minulým příspěvkem zjistila, že vás velmi baví fantazírovat a každá by jste si s těmito realitami věděla ihned rady, jen mít v kapse požadovaný obnos...
A jelikož i já se ráda proháním říší snů a vymyšlených příběhů, dnes se spolu podíváme tak trochu do pohádky. Ehm, totiž na ZÁMEK!



Ano, přesně tak. Tento týden jsem nestihla nic moc nafotit a proto jsem byla zoufalá, co že sem tento týden dám. Projíždím si tak internetem a najednou... najednou vidím ZÁMEK NA PRODEJ! Ano, čtete dobře. ZÁMEK! V mém rodném kraji, ve Smiřicích na Královehradecku. A už se mi hlavou honí myšlenky. Na hotel. Na lázně. Na historii. Na bílou paní. Na rytíře. Na praskot ohně v zámeckém krbu. Na vrzání parket při každém kroku. A hlavně na naprostý klid...







Historie této čtyřkřídlé dvoupatrové budovy sahá do 14.století, ale jako zámek sloužil pouze krátkou dobu. Vystřídali se zde např. nemocnice, kanceláře, úřednické byty nebo rolnická škola.






V současnosti je zámek opuštěný, nevyužívaný a veřejnosti nepřístupný. Budova je panelová. Zastavěná plocha: 2 128 m2 - Užitná plocha: 5 490 m2 - Plocha parcely: 4 002 m2.
 Vypátrala jsem, že v prodeji je již od roku 2008. V té době cena sahala až do výše 35 mil.korun !
A pak padala:
12.10.2008 cena 30 000 000 Kč
a padala
12.12.2008 cena 25 000 000 Kč
a padala
17.12.2009 cena 20 000 000 Kč
až dopadla na "krásných"

15 500 000 Kč!!!!

K prodeji na www.sreality.cz !

No nekupte to, vždyť je to zámek!!!! Já mít 15 melounů....Ne, dělám si srandu. Ale nezasněte se, když to vidíte před očima. Takový spa hotel v duchu chateau mcely bych si nechala líbit... A co vy?? Líbilo by se vám hrát si na princezny? Nebo na Popelky? A nebo na tu Bílou paní? Tentokrát jsem na vaše SNY opravdu zvědavá. No a pokud máte někdo těch 15 mega, tak do toho půjdu klidně s váma ;-)!!
Mějte krásný víkend!
P.
(jako Popelka :-)

Veškeré info a foto: hrady.cz, smirice.eu, google.com

1 komentář:

  1. Tady by to bylo, vzhledem ke stavu nemovitosti, na Bílou paní:-)
    Přeji hezký w.e., někde v zámku snů!

    OdpovědětVymazat