čtvrtek 24. listopadu 2011

Podzim podruhé

Ahoj holky,
jsem tu s jedním z posledních podzimních příspěvků, protože už opravdu nastal čas těch vánočních!! Jelikož přesně za měsíc.... ;-) Nějak mi letos příjde, že to uteklo rychleji než je obvyklé, podle mně je to tím, že bylo tak dlouho teplo... Pomalu ale jistě začínám shromažďovat dekorace, i když se pořád ještě nemohu rozhodnout, do jakého stylu se letos naladím...ale jistá si jsem tím, že barevně to bude bílo-šedo-přírodní :-)...

Takže poslední podzimní aranžmá a příště už hurá k adventu!!!


 




Omlouvám se za kvalitu fotek, ale mám v obchodě strašně blbé světlo....

Mějte se krásně a hodně zdaru při tvorbě všech dekorací!!! Už se těším na fota!

K.

2 komentáře:

  1. Ahoj Kačko,
    tak to vidíš, vůbec jsem nestačila napsat a už jsou tu Vánoce! Já Tvůj obchůdek fakt zbožňuju, takový můj splněný sen. Plody podzimu jsou krásné, u nás takovéhle obří šišky bohužel nerostou, ale moc dobře si vpomínám, jak jsme si jednu z kalábrie přivezli a dokonce nám ze semínka vyrostl stromeček:-).
    Těším se na vánoční fotky!
    Dvojnásobný obrat, fajn atmosféru a málo stresu, paa Š.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky!
    Strašně se mi líbí svícen,,Sovička" tady jsem jí ještě neodjevila.Je od House Doctor?Děkuji.
    Přeji krásné a pohodové vánoční svátky.Petra

    OdpovědětVymazat