neděle 7. srpna 2011

Problém s komentáři

Milá děvčata,
moc ráda bych okomentovala příspěvky některých  z vás, ale bohužel se mi to z nějakého neznamého důvodu nedaří!!! Od té doby, co jsem si nainstalovala Windows 7, jsem na blogu pořád jakoby nepřihlášená, na Hlavní panel se dostanu, tudíž můžu psát příspěvky atd, ale na horní liště jsem pořád nepřihlášená a třeba políčko "SLEDOVAT" na rychlé přidávání followers tam vůbec není a i s komentáři mám problém, kdykoli napíšu komentář a dám "odeslat", automaticky mě to hodí na přihlašovací stránku a tak pořád dokola. Málem jsem nemohla okomentovat ani vaše komentáře u mého příspěvku, dokud jsem si nenastavila vyskakovací okno na komentáře...teď to jde, ale u těch, které vyskakovací okno nemají, si prostě ani neškrtnu :-(...A to mě moc mrzí :-(...
Stalo se vám někdy něco podobného? Věděli by jste, jak problém vyřešit? Pokud ano, napište mi to prosím.
Děkuji,
Vaše
K.


2 komentáře:

  1. Stačí v přihlašovacím okénku, pod okénkem na heslo, juknout je tam okénko vedle neodhlašovat. Jestli je zafajfkováno, tak fajfku zrušit. Alespoň mě to tak fungovalo.
    Hezký týden a snad s vyřešeným problémem.

    OdpovědětVymazat
  2. Supeeeeer, funguje, problém vyřešen!!!! MOC MOC MOC TI DĚKUJU a přeju krásnou neděli!!
    K.

    OdpovědětVymazat