středa 17. srpna 2011

Jak mít zkažený den hned po ránu (a bolavé koleno k tomu)...

Ahoj mé milé!
Dnes jsem měla opravdu den na prd, díky sousedům, co si umínili mi ho zkazit už od rána tím, že mi před domem zablokovali auto, abych nemohla vyjet. Podle nich to měla být asi "lekce správného parkování". Vadilo jim totiž, že pozdě večer, když se vrátím z práce a nenajdu místo k parkování, parkuju podél obrubníku a oni pak namísto jednoho manévru musí dělat dva!!! Já se po ránu jen pousmála, jak dětinské chování někteří dokážou mít, nevzrušeně zavolala tchýni a nechala se do práce odvézt...přece se nebudu nikoho prosit a hned po ránu se hádat... V poledne jsme pak s přítelem vymysleli "pomstu" a zablokovali jeho autem to jejich :-D (až na to, že mi mezi ty auta přimáčkl koleno, jak chtěl být co nejblíž :-/, takže teď pajdám :-D) ...načež samozřejmě okamžitě vylezl majitel (nemají totiž o dovolených co jiného na práci, než sledovat dění z oken :-)) a začala hádka, že lidé zavírali okna, aby měli klid alespoň na jídlo. Nevím, proč se v každém domě vždy najde někdo takový...

A takhle to vypadá, když se vám někdo rozhodne zkazit den hned po ránu:

A jelikož moudřejší ustoupí (a tchýni zítra končí dovolená), dneska zaparkuju na veřejném parkovišti a nákupy budu tahat pěšky.

Na spravení nálady jsem dnes brouzdala internetem a narazila na další inspirativní stránky, tentokrát švédského původu www.hemmakanalen.se.
Najdete zde spoustu fotek, nápadů a rad, kde nakupovat. Pro inspiraci vkládám pár fotek, které mě nadchly, protože se týkají mých oblíbených palet a jim podobným, aneb za málo peněz hodně muziky, tak jak to mám ráda ;-)!!







Přeji vám krásný zbytek večera, a nenechte si ho nikým kazit. A hlupákům raději ustupte. Není totiž nic horšího než srážka s blbcem ;-)!
K.

2 komentáře:

  1. Naprotá pravda, raději pryč, než se srazit s blbcem :). A moc krásný výběr fotek! Přesně moje gusto.

    OdpovědětVymazat
  2. Vím o čem je řeč, s tím blbcem se střetáváme celá rodina, už dvě generace!!!Bohužel nemáme na vybranou. Sousedi u nás mají blbost dědičnou.
    Palety jsou úžasné.
    Přeji, dobré náladě zdar a blbům zmar!!!

    OdpovědětVymazat