sobota 6. srpna 2011

I'm back!!!

Ahoj moje milé,
tak už jsem po skoro dvouměsíční pauze zase zpět!! Ne že bych tak dlouho pracovala na rekonstrukci obchodu, dnes je to vlastně právě měsíc, co jsem otevřela své brány veřejnosti, ale bohužel ani potom nezbýval čas na nic, natož na blog. V práci jsem od nevidím do nevidím, 7 dní v týdnu, od rána do večera, aby vše šlapalo, jak má! Ale jsem tu strašně ráda!!! Jak by taky ne, být obklopena tolika krásnými věcmi! Mezitím jsem si ještě stihla zajet na otočku domů do Čech, podívat se do své krásné, rodné země a trošku se rozveselit, maminka totiž slavila krásné kulatiny a do toho jsme byli ještě pozváni na pravou moravskou svatbu, ale o tom až příště. 

Ciao mie care,
dopo la pausa di quasi due mesi sono di nuovo qui! Non é che tutto questo tempo ho lavorato sulla ristruturazione di negozio, anzi, oggi é proprio un mese esatto da quando ho aperto i battenti, ma purtroppo anche dopo non mi rimaneva tempo per niente. Ora lavoro 7 giorni su 7, dalla mattina alla sera per far funzionare tutto come deve. Ma lo faccio molto volentieri!!! Essere circondata di tutta questa bellezza mi rende cosí felice!!

Ale teď už k obchodu! Nebylo to lehké e byly potřeba silné nervy, svaly a někdy i krapet vína na uklidnění :-D! Ale zvládli jsme to a výsledek posuďte sami:

Ma ora parliamo di negozio! Non era semplice e ci volevano i nervi di ferro, muscoli e ogni tanto anche un goccio di vino per tranquillizarsi :-D...Peró ce l'abbiamo fatta e il risultato eccolo qua:

Foto před:
Prima:




O žluté barvě a oranžovo-černých pruzích se mi zdálo ještě hoooodně dlouho po tom, co jsme je zatřeli. Dalo to ale pěknou fušku!!

Foto po:
Dopo:
Vchod


Na náš gaučík z palet jsem extra hrdá ;-)



A stejně tak na pracovní pult, který jsme vymysleli a zkonstruovali spolu s mým přítelem. Ostatně stejně jako celý obchod. Jak se říká: za málo peněz, hodně muziky! A tady to platí dvojnásob!

Mým cílem bylo perfektně zaplnit velký prostor tak, aby nevypadal příliš prázdně, ale zároveň nepůsobil přeplněně. Zároveň jsem ho chtěla zaplnit tak, aby zbylo místo i na případný nábytek k prodeji, který dřív nebo později chci též zahrnout do nabídky! Proto jsem zvolila regály IVAR z Ikea, které jednou budu moci použít třeba do skladu, pokud bude potřeba více místa...původní plán byl natřít je na bílo, nakonec ale vyhrála ledově šedá a myslím, že to byla dobrá volba.
Zbytek prostoru jsme zaplnili stoly, které jsou obdobně vytvořeny z obyčejných hrubých smrkových desek, na nichž je ještě kůra, a přetřeny na bílo. Ve stejném duchu je pak pracovní pul - velký, prostorný, se spoustou úložného prostoru.
Celkový dojem je tak  v duchu přírody a čistých linií, přesně tak, jako zboží, které prodávám. Velmi mě pak hřeje na srdci, když se lidé zastaví a obdivují nápaditost, jednoduchost a praktičnost takového vybavení, o sedáku z palet ani nemluvě....přitom stačí jenom trocha fantazie (a samozřejmě spousta inspirace) :-)!!

Více o obchodu naleznete na mém novém (italském) blogu bynorthriva.blogspot.com.


Altre informazioni sul negozio troverete sul mio nuovo blog italiano bynorthriva.blogspot.com.

Přeji vám krásný den a spoustu dobrých nápadů ;-)
Buona giornata a tutte!
Chyběly jste mi...
Vaše
K.

8 komentářů:

  1. Nemam slov...to je nadhera! Strasne moc vam gratuluji a drzim palce, abyste byli velmi uspesni!! Musis mi napsat adresu a az budeme v Italii, tak se urcite prijedeme:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný obchod, to musí být krásný pocit, splnit si takový sen :). Přeju hodně úspěchů!
    Mariana

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný obchůdek. Přeji hodně spokojených zákaznic, které se budouv vracet (ale samozřejmě i pánů zákazníků ;-)).
    Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kačenko,
    jsem šťastná že jsi zpět:) To je úúúúžasný jsem nadšená nejraději bych si ochůdek prošla několikrát a všechno osahala:)))Nádernou práci máte za sebou!
    Fakt krásný obchod máš!!Jsem unešená z pultu z fošen..pecka...Tak já si to jdu znovu prohlídnout alespoň z foteček:)))
    pa a ať to jde!

    OdpovědětVymazat
  5. Jo a vchod do obchůdku je dokonalej!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Katko, naprosto jsi mi vyrazila dech a dokonale zhmotnila předtavu o mém vysněném obchodu (na malém městě celkem nereálnou) do posledního detailu s paletovým nábytkem, velkými stoly, šedou barvou, žebříkem a výběrem sotimentu, fakt dokonalé!!! Pořád říkám, že horší než nemít peníze je nemít nápady, navíc v jednoduchosti je krása! Je fajn, že tam byla dlažba jaká byla a ten vchod je naprosto famózní! Bohužel Ti musím napsat, že bude hůř ohledně pracovního nasazení, ale budu Ti z celého srdce držet palce a přát spoustu spokojených zákaznic! Fotky jsem čestně uložila do fotogalerie mých vysněných projektů:-*

    OdpovědětVymazat
  7. Wow děvčata, moc vám děkuji za krásné komentáře!!! Strašně moc mě zahřáli na srdci a pohladili po duši.
    Sharka: Šári, víc než pracovního nasazení se bojím té strašné krize, co nás obklopuje ze všech stran. Člověk ji tolik nepocítí, dokud se nevrhne do podnikání. Myslela jsem si, že v turistickém městě se mě to tolik týkat nebude, ale naopak, lidi jsou teď strašně opatrní!!! Tak doufám, že se naučí oceňovat krásu věcí, které prodávám!!!JInak mám na tebe jednu osobnější otázku, napíšu Ti do mailu.
    Vlaďka: Vladěnko, ty víš, jak člověka potěšit...Děkuji za krásný komentář a třeba když budeš mít jednou cestu kolem, moc ráda tě tu uvidím!!
    Jana, Mariana, Alča: holky, děkuji za komentáře, moc mě potěšily!!

    OdpovědětVymazat
  8. Gaučík z palet jsem viděla i na zahraničních blozích a mám ho také v plánu-pokud mi manžel neřekne že jsem se zbláznil:-)Ten tvůj je krásný!Michaela

    OdpovědětVymazat