úterý 9. srpna 2011

Katalog Ikea 2012

Už jste na něho někde na internetu narazili? Nebo ještě stále netrpělivě čekáte a den co den vyhlížíte pošťáka nebo, jako já, novinové stánky? Zkraťte si čekání a prolistujte katalog alespoň virtuálně!!! I když ceny jsou v dolarech a obálka možná trochu rozdílná, než bude ta česká, určitě se vyplatí zhlédnout alespoň novinky! Já už mám svůj seznam na lístečku v peněžence ;-).
Katalog Ikea 2012 naleznete zde.



Mě nejvíce uchvátilo:
  • řešení opravdu miniaturní koupelničky na str. 10-11
  • pléd Ursula na str. 42-43
  • pro svoji barvu a nohy kulatý stolek na str. 71
  • skládací barové židle na str. 103 (do obchodu za pult budou perfektní, a dají se kdykoli schovat:-)
  • pro svůj romantický nádech též str. 152-153
  • a pak všechny ty nové vázičky, rámečky, obrázky, skleničky, květináče, atd, atd, atd...
A co se nejvíc líbí vám?

K.


1 komentář:

  1. Miluji Ikeu,nový katalog už mám doma a snad se už v únoru do ní i dostanu-dvě děti jsou dvě děti:-)Michaela

    OdpovědětVymazat