sobota 1. října 2011

Mini dovolená

Pěkné sobotní odpoledne!
Omlouvám se za svou absenci, ale poslední dobou mám trochu pochmurné období, nic moc se nedaří - nestačí, že mě, ale navíc to slyším ze všech stran. Není to ani podzimem - podzim mám ráda a navíc tady ještě ani pořádně nezačal, je teplo a neprší.
Navíc jsem dneska ráno našla za stěračem pokutu za parkování, a to byla poslední kapka! Tak před vlastním domem parkovat nemůžete, a na veřejném parkovišti, kde se ještě do nedávna mohlo parkovat "free" si na vás počíhají... ach...jako by  toho nebylo dost :-(...jak říká jedno italské přísloví: "Piove, dove é gia bagniato"(stále prší tam, kde už mokro je).
Z nostalgie jsem si prohlížela fotky v pc a uvědomila si, že jsem sem vlastně ještě nedala ty, co jsem chtěla! To takhle před 14 dny (to jsem si to ještě mohla dovolit) můj drahý rozhodl, že potřebujeme oba na chvíli vypnout a zorganizoval takovou malou jednodenní dovolenou. Byl to skvělý nápad a perfektně jsme si to užili, až na pár detailů, jako například, že jsme hledali volný hotel 4 hodiny, takže místo romantické večeře někde na pobřeží jsme o půl druhé ráno zakoupili ve stánku těsně před zavřením Kebab a po 350 km cesty a dlouhém hledání ve 2 ráno padli do snad úplně poslední volné hotelové postele ve městě.

Druhý den stál ale rozhodně za to. Naším cílem byla tentokrát krásná Ligurie - oblast sousedící s Francií v čele s Janovem plná přístavů, krásného čistého moře, terasovitých sadů, skalnatých útesů, vinic a milých lidí. My jsme si vybrali oblast "Cinque Terre" - 5 skalnatých výběžků do moře osázených barevnými domky a rybářskými loďkami, která je památkou UNESCO.
Za jeden jediný den jsme toho stihli jako za celý týden, jeli jsme vláčkem, lodí, koupali se, dali si vynikající snídani, rybí oběd, prošli všech 5 vesniček včetně veškerých krámečků, ochutnali místní speciality, nakoupili suvenýry, nasbírali klacíky, kamínky a šišky a ještě se stihli vrátit domů :-)! Zní to možná jako šílenost, ale už jsem si hodně dlouho takhle neodpočinula!!! No posuďte sami:

Krásný víkend všem!

K.

1. Ahoj, no to je nádhera. Museli jste si to opravdu užít. Tak ať se zase vše v lepší obrátí.
    Hezký večer
    Jana

2. Překrásné fotky... Přeju hezký víkend, a ať se už jenom daří :).
    Mariana

3. Ahoj Káťo,
    to je fantazie, je to fakt jako ze 14denní dovolené! To slunce za těmi mraky a klobouk, šaty, pásek i blondýna, mmmmm... No a něco mi to připomíná:-/. Drž se, zase bude lépe, mele se to, aby se to pročistilo:-* A já doufám, že se mi konečně odešle tenhle komentář!!!!!!

4. Pouze lituji, že jsem nebyla přitom!Atmosféra, jak ze starých italských filmů, prostě "dolče vita".
    Zdravím ze slunné, střední Evropy.

5. Dobrý den, Kačko !
    Tvůj bloček s nááádhernými obrázky je přesně to, co jsem dnes po ránu potřebovala !!!!!!!!!!!! DÍKY za zážitek.
    Jaromila

6. juuj no parada....nadherne fotky, clovekn evie na ktoru sa ma rychlo pozerat :)

7. Děvčata, moc Vám všem děkuji, je to obrovské pohlazení po duši si číst Vaše komentáře!!! Hold období to není moc jednoduché, avšak jsem optimista, takže věřím, že bude lépe!! Ještě jednou děkuji za vaše milé reakce!! Polílám spoustu sluníčka Vám všem..

8. Aho Kačenko,
    čekala jsem na další článek a moc jsi mě s ním nadchla. Naprosto nádherné zážitky a fotečky jsi nám ukázala! Moc ti to sluší na fotečce a vypadáš šťastně:))
    pa Vlaďka

9. Naadhera..to musela byt prekraaasna dovolenka...:)

10. Kateřino,
    zdravím z prosluněných Čech .
    Už mi chyběly příspěvky na Vašem blogu.
    Že by bylo přemotorizováno ? ;-)
    Když to i u Vás vypadá s parkováním stejně jako v Čechách na sídlišti ;-)
    A koukám, že kdo si počká,....krásné fotečky, krásně prožitý den volna, tak ať je u Vás více takových !
    Ilona
    P.S.Já mám naopak období krásné , kolikrát se to už pomalu nedá vydržet !

11. Fotky jsou krásné a i přes první nepříjemnosti to určitě stálo zato. Snad ta pokuta byla to poslední tempo ke dnu a určitě se stačí už jen odrazit a bude líp. Mám taky podobné období, ale když si vzpomenu, že jsou na tom jiní o mnoho hůře a není jim pomoci, hned srovnám záda a hodím usměv. Bude líp .) Čára

12. Krásné fotky!! V Itálii je nádherně =)

13. Právě jsem si užila krásný výlet.Děkuji za pozvání.Muselo to být kouzelné.Krásný víkend.Lena