čtvrtek 6. října 2011

Jeden krásný cottage v Dánsku

Do třetice všeho dobrého.
Tak asi tahle by se dala nazvat frekvence, se kterou jsem fotky téhle nádherné total-whitte chaloupky potkávala. Poprvé na italském blogu skvělé Mary , o pár dní později na neskutečně inspirativním 79ideas a do třetice včera, když jsem si koupila můj oblíbený měsíčník Casa facile, kde byl rovnou na titulní straně!
Možná to bude tím, že je to přesně styl, který bych si jednou ve svém domě představovala. Malá stará chaloupka, trámy, dřevěnná podlaha i zdi na bílo, sem tam nějaký vintage doplněk, který se perfektně doplňuje s designovými výstřelky...
O mém domku si zatím jen sním po nocích, ale tento skutečný stojí v malé přímořské vesničce v Dánsku a slouží jako rekreační domek designera Christiana Baumann Gyldenfeldta a jeho rodiny. Toužili po přesném protikladu jejich super high-tech městského bytu a já myslím, že se jim to perfektně podařilo! Co myslíte vy?




Židle Tolix jsou opravdová designová ikona a můj velký sen, až na tu cenu :-/... jejich první prototip sahá až do roku 1927!!! Dnes je najdeme ve více modelech a 22 odstínech, dokonce i ve vydání pro děti. Více se dozvíte na www.tolix.fr



 Už se vidím na té židličce popíjet kafíčko, zabalená do vlněné deky a zahleděna do okolí... Snít přece nic nestojí!!!

Krásný pátek mé milé!
K.

3 komentáře:

  1. Málo kdo může odolat takovému hnízdečku!
    Snít se má, přeji proto, hezké sny!

    OdpovědětVymazat
  2. Toto je opravdu nádhera! Zde bydlet... ach! :) Mám tento styl moc ráda a trochu se o něj i snažím, ale.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásný Kačko a většina z nás by brala i jako jediný domov:-). Snad se jednou dočkáme i my, viď!;-)
    Posílám pozdravy, papa

    OdpovědětVymazat