úterý 4. ledna 2011

Problém

Mám jeden takový problém, a to že mi stále nejdou vkládat příspěvky z pc. At dělám, co dělám, nanejvýš napíšu nadpis, občas mi to dovolí vložit i fotky, ale toť vše, text tam prostě NEDOSTANU!!! Teď si asi říkáte, jak je teda možné, že tu nakonec příspěvek mám: je to proto, že z telefonu mi to vkládat jde!!! Sama tomu nerozumím a Zatím jsem nenašla žádný kontakt,koho kontaktovat :-(.
Mrzí mě to už z toho důvodu, že jsem prošvihla celé předvánoční přípravy a nemohla se s vámi podělit o fotečky! Snad nebude vadit, když to doženu dodatečně teď v lednu :-). Problém je, že psát mužu jen z telefonu, což není zrovna nejrychlejší a nejpřehlednější, ale fotky mi zase jdou vkládat pouze z pc, takže se z toho stane věc velmi komplikovaná!!! :-)tak snad mi to půjde, alespoň dokud tomu nepřijdu na zoubek...

Zatím se s vámi opožděně podělím alespoň o foto z vánočních trhu v Itálii. Stojí opravdu za to (ty trhy :-)).

Jeden v Trentě

A jeden v Arcu

Žádné komentáře:

Okomentovat