úterý 19. února 2013

Výprodejové poklady

Po dlouhé době jsem opět tu. Kromě toho, že toho mám teď opravdu hodně, se mi ještě "pokazil" můj stařičký PC, takže krom toho, co zvládnu na chytrém telefonu, se jinak na internet vůbec nedostanu. Z čehož jsem přinejmenším VELMI nervózní, protože díky brzké svatbě jsem se na něm stala téměř závislá (všechno řeším a organizuji na dálku)...
Tak doufám, že se mi ho podaří ještě dát nějak dokupy (oh tatínku, proč jsi tak daleko???), alespoň do té doby, než si budu moct dovolit nový...

A aby to dnes nebyl jen příspěvek s vyleváním si srdce, tak přidávám pár foteček mé výbavy na jaro, kterou jsem pořídila v zimních výprodejích :-D!! No alespoň malou radost jsem si musela udělat, abych se z toho všeho nezbláznila :-D!!




Hádejte, která barva u mě letos vede ;-)??

K.

2 komentáře:

  1. Krásný večer Katko,
    nádherné kousky sis koupila jo slevy těm nejde odolat.P.S. mám stejné balerinky a už se nemůžu dočkat,až si je dám na nohu a taky ze slev.
    Přeji krásný večer Adéla.

    OdpovědětVymazat
  2. Kači, to bych neuhodla :o):o):o) ....... nádherné věci, moc krásně jsi si nakoupila ..... Marki

    OdpovědětVymazat