neděle 10. června 2012

Víkend u moře

Volného času máme pomálu... a už jsme si na to nějak zvykli. Tady, kde jsme my, je normální dělat 10 hodin denně 6 dní v týdnu. A proto vždy, když je nějaký státní svátek, si to náležitě užíváme. Jako ten 2.června, který vyšel zrovna na sobotu, tudíž jsme měli krásné DVA DNY volna! A aby jsme jich náležitě využili (protože se to už zase dlouho nestane), rozhodli jsme si je užít u moře. To nejbližší (asi 300 km) sice není nejčistší, kilometrové pláže plné lehátek a slunečníků mě taky dvakrát nelákají, ale pořád je to moře. Moře, co mně umí svým šumem neskutečně uklidnit, moře, kde i vánek "voní" solí, moře, kde vás probouzí pískot racků a uspává hukot přílivu...

Počasí si s námi ze začátku trochu pohrávalo, moře bylo rozbouřené a mraky nízké a černé... ranní procházku a cappuccino v baru u břehu jsme si ale přezto neodpustili.



Po poledni se už ale umoudřilo a slunce hřálo v celé své parádě, až můj milý chytl lehký úpal...


Večer nechyběla výborná večeře v podobě rybích specialit v jedné z tisíce místních restaurací...


... a samozřejmě prolézání (a občasné nákupy :-)) obchůdků s všemožným zbožím.



Náš dvoudenní výlet jsme zakončili návštěvou Ikea, nákupem nového gauče a samozřejmě dalších nezbytných doplňků. Nevím jak to Ikae dělá, ale i přez to, že znám její výrobky skoro nazpaměť, vždy najdu něco, co mě nadchne a bez čeho nemůžu odejít, čímž přivádím svého přítele k absolutnímu šílenství! Máte to taky tak??

Krásný zbytek víkendu!
K.

6 komentářů:

  1. Moc krásné fotky!Jak já se těším k moři,také mě neskutečně dobíjí energií a uklidnuje.Moc zdravím a přeji hezký den:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Katka, pekný výlet ... a more je čarovné vždy.
    Ja to mám do Ikei ďaleko a možno je to aj dobre :) ... ale keď je možnosť , vždy niekoho poverím nákupom.:)
    Pa

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím...jojo moře je moře a 300 km je ještě paráda :-)...a holt Ikea je Ikea...u nás je přesně stejná situace :-))). Přeji krásné dny ...i ty nevolné!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Káťo,
    to je pohodička a tak to má být! Neodolala bych jídlu ani dekoracím. A do Ikea se taky chystám, stejně u mě co se dozařizování doplňky týče vede. Máš taky úžasné šatičky, klobouk i plážovou tašku:-). Sedačku tedy závidím, taky bych ráda do budoucna novou, doufám, že nám vše ukážeš! Měj se krásně, papa

    OdpovědětVymazat
  5. Do Ikei mě bohužel nikdo nebere. Fotky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  6. No to je nádhera! Jak já bych potřebovala přesně takový relax :)

    OdpovědětVymazat