čtvrtek 1. prosince 2011

1. prosinec


Tak tu máme prvního. Prosince. Mezinárodní den boje proti AIDS. Začátek prvního zimního měsíce. Tak teď už tomu neutečem...ani zimě, ani vánocům... Ne, že bych před vánocemi chtěla utíkat, ale znáte to - toho shonu kolem...

Nevím proč, ale vždycky si to začnu uvědomovat, až když se v datumu objeví ta dvanáctka... Letos u nás vánoce sice budou brány zlehka, alespoň co se dárků týče, ale atmosféra je potřeba navodit. A já jsem samozřejmě pozadu!!! Ještě nemám ani adventní věnec!! Ale zato mám tašku plnou šišek. A vanilkové rohlíčky. I když už je půlka v tahu...ale alespoň že chutnají ;-). A já, jelikož se nechci honit a dělat vše po nocích, si radši sednu k pc a kochám se a kochám...a ráda se podělím!!!

Třeba zrovna o jeden super dům v Dánsku (ach, to Dánsko - kdyby tam nebyla taková zima, okamžitě se tam stěhuju), kde je krásné snad úplně všechno, včetně paní majitelky!







Tak co říkáte?? Mě ta kombinace B&W prostě neuvěřitelně fascinuje!! A ten noční stolek v podobě staré truhly si prostě musím vytvořit!! Jednu takovou totiž vlastním, jen v naprosto otřesných barvách ;-)!

Mějte se krásně!!
K.

1 komentář:

  1. Bože, stěhovala bych se hned a obzvlášť sem!!! Ty kožešiny a bílá, různorodé věci skvěle nakombinované...
    Poklidný advent:-*
    PS: Dnes jsem zrušila plechový týc se čtyřmi svícny a kvůli věčným řečím od mého drahého o tradičním adventním věnci jsem se překonala a zelený mu vyrobila! Nojo, vždyť jsou Vánoce;-)

    OdpovědětVymazat