čtvrtek 7. dubna 2011

Affari

Ahoj děvčata,
jaro je tu a s ním i rozkvetlé stromy, keře, první kvítka (a s nimi spojené alergie, jako mám já, takže mám oči tak červené, že skoro nevidím na monitor :-/), nás - vášnivé zahrádkářky a vyznavačky zdravého životního stylu a návratu k přírodě to táhne na zahrádky pohrabat s v hlíně, ty ostatní alespoň na zahradu, terasu nebo kamkoli, kde si může plnýmy doušky užívat té nádhery. A abych vám to užívání trochu zpříjemnila, a možná vás i inspirovala, jak si ty terasy, balkóny a zahrady trochu zútulnit, mám pro vás jednu super, vám již možná známou, ale pro mě novou, jak jinak než švédskou značku jménem Affari.

Ciao mie care,
la primavera é arrivata con tutte le sue bellezze, tutto si fiorisce, colora, profuma....e tutti abbiamo voglia di passare piú tempo fuori, appasionati come me sui orti, altri nei giardini, parchi, balconi e terazze....
E proprio per quelli che, come me, cercano infinitamente delle ispirazioni per come abbellire il proprio terazzo o giardino, c'é la marca swedese Affari.


Pro mě jako věčnou hledatelku inspirace pro svou letní terasu je to jako by mi učaroval.. Po značce Madam Stoltz je to první značka, od které bych zkoupila celý katalog od začátku až do konce!

Dopo la marca Madam Stoltz questa é forse prima marca che mi affascina cosí tanto, che comprerei tutto (!!!) di loro catalogo.


Kromě outdoorovych doplňků se pak nabídka rozšiřuje o ty indoorové, které nejsou o nic méně dokonalé...

In catalogo troverete meravigliose decorazioni non solo per i spazi fuori, ma sopratutto per quelli dentro...


A pro ty, které chtějí riskovat stav svých bankovních účtů tu mám odkaz na kompletní katalog  
Takže se pohodlně usaďte před své pc a začněte snít....
Krásný večer! K

Non resta che invitarvi a sfogliare il katalogo 
Buona serata! K

5 komentářů:

  1. Ahoj Kačko,
    no to je super super. Mám úplně stejná názor a vkus. Taky bych koupila vše:)Přesně jsi se trefila.Dík.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo, je to prostě nádhera, uplně mě to značka omámila!! Škoda jen, že ji nikdo neprodává, ale hned mi bylo jasné, že jakmile si otevřu svůj obchůdek, bude mezi prvními, co si tam dám!!
    PS: jinak já už jsem si toho taky všimla, že máme dost podobný styl ;-)! Měj pěkný den...

    OdpovědětVymazat
  3. ZDRAVÍM A POSÍLÁM NEDĚLNÍ POZDRAV.
    KRÁSNÝ BLOG.
    MÁM PRÁVĚ NAMÍŘENO PROHLÍDNOUT SI VÁMI DOPORUČOVANÝ KATALOG. UŽ SE TĚŠÍM.
    MĚJTE PRÍMA DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Katerino,
    prave jsem objevila Vas blog. Moc se mi libi, znacku affari jsem do minuleho tydne neznala. Ted uz vim, jake maji krasne veci, ale cena je bohuzel zavratna. Preji pohodovy den, Katerina

    OdpovědětVymazat